ENGLISH
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

XXIII. International Mini Weekend - 2018.07.11.

Már nagyon vártuk az idei nagy találkozót, amely végre újra a Balaton partján került megrendezésre. Szerda délután érkeztünk Balatonszemesre a kempingbe, ahol a gyors regisztráció után körbejártuk a kempinget felfedezni, mit merre találunk, közben már lépten nyomon Minisekbe botlottunk.
Csütörtök reggel Tihanyba indultunk. A szervezők remek munkájának köszönhetően a kompra egymás után állhattunk fel, így csodaszép képeket készíthettünk a Minikről, ahogy hajózunk át a Balatonon. Tihanyban külön parkoló várt ránk, ahonnan mindenki egyénileg indult el megismerni a környék nevezetességeit. Mi az apátsághoz sétáltunk fel először, onnan pedig a Visszhang dombra, majd a kis utcákon eljutva betértünk egy igazi retro hangulatot árasztó balatoni étterembe. Tihanyban minden a levenduláról szól, így ebéd után ettünk levendulás fagyit és megkóstoltuk a levendulás frappét. A parkolóba visszaérve indultunk tovább felfedezni a Balaton-felvidék apró kis falvait. Dimbes-dombos tájon, kanyargós utakon, hangulatos falvakon keresztül jutottunk vissza Tihanyba, ahol ismét kompra szállva értük el a déli partot.
Másnap, pénteken a program szerint autómentes nap volt, amit a legtöbben a strandon töltöttek élvezve a napsütést és a kellemes hőmérsékletű Balaton, de mi autóba ültünk és a Krisna-völgy felé vettük az irányt. Érdekes volt betekintést nyerni ebbe a tőlünk teljesen eltérő kultúrájú, kissé zárt falu életébe. Késő délután értünk vissza a kempingbe, ahol már nagyban folyt a party fotózás, Így mi is kerestünk néhány bohókás kelléket és mentünk a sátorba fotózkodni.
Szombaton a hagyományoknak megfelelően a Rally volt terítéken, ahol a szervezők idén is jópofa feladatokkal vártak ránk. Volt többek között memória játék, ügyességi játék, ahol szelepfedél autót kellett egy sínpályán a megadott helyre lökni, minis lexikális tudást igénylő rendszámos feladat, autós ügyességi 1/100-as feladat, tippelős játék, ahol a Mini különböző pontjainak hőmérsékletét kellett megtippelni, a legvégén pedig vízibiciklizés. Jó volt látni, hogy a 2012-es IMM vízi biciklik egyike - melyet tavaly vásárolt vissza klubunk - a klubtagok összefogása eredményeként újra a Balaton vizén ringott. A délután a szelepfedél versennyel folytatódott, de előtte még aláírtuk a vendégkönyvet, ami stílszerűen egy Mini volt. A szelepfedél versenyre idén 20 nevezés érkezett. Az izgalmas versenyek alapján a dobogós helyezések trófeái itthon maradtak, a design díj viszont Csehországba került. Az este a bográcsos vacsorával és a díjkiosztóval folytatódott.
Másnap délelőtt még strandoltunk, aztán a búcsúzkodást követően betértünk az András Büfébe egy hekkre, hogy teli hassal induljunk haza a nagy csúcsforgalom előtt.
Nagyon jól éreztük magunkat ezen a találkozón is, köszönjük a szervezőknek!

Waller Judit & Rostás Peti

Belépés

Név:

Jelszó:

Regisztráció

Szavazás

Milyen kütyün keresztül olvasod a honlapunkat?

szavazás állása és régi szavazások